Såfremt din vare er beskadiget eller har fejl og mangler, udfyldes nedenstående formular. Alle henvendelser vedr. reklamationer, fragt skader samt fejl leveringer modtages via denne formular. Hvis alle relevante oplysninger er udfyldt korrekt, gøres sagsbehandlingen væsentlig kortere. Jo flere informationer fra dig, jo hurtigere sagsbehandling og afhjælpning af sagen - alt sammen til din fordel.
Vi behandler din henvendelse samme hverdag. Du vil blive kontaktet telefonisk eller via mail, hvis flere informationer er påkrævet i forbindelse med sagsbehandlingen.
Ved fragt skader (synlige og skjulte skader):
Udfyld hvilken vare, der er blevet beskadiget. Det er vigtigt, at du også tager et billede af skaden. Fragt skader skal anmeldes senest 7 dage efter modtagelse af varen.
Ved fejl leveringer:
Udfyld hvilken vare, der er blevet fejl leveret. Husk at skriv hvilken vare, du har modtaget i stedet for. Vi sørger herefter for ombytning af varen hurtigst muligt. Fejl leveringer skal anmeldes senest 7 dage efter modtagelse af varen.
Ved reklamationer:
Her er det vigtigt, at fejlen beskrives udførligt, og der sendes et billede af fejlen/defekten.